Skip to main content

تورم و التهاب در مفاصل می تواند انجام کارهای معمولی در محل کار یا خانه را برای دشوار کند، تورم و ناراحتی مزمن (طولانی مدت) می تواند بر زندگی کاری، اجتماعی یا خانوادگی شما تأثیر منفی بگذارد.

ما می دانیم که التهاب ریشه اکثر بیماری ها است و یک فرد بزرگسال آمریکایی به طور متوسط ​​با نوعی مسئله التهاب سیستمیک دست و پنجه نرم می کند.

مسئله التهاب تا حد زیادی به دلیل رژیم غذایی مدرن آمریکایی است که مملو از غذاهایی است که باعث التهاب می شود.

مصرف گیاهان دارویی ضد التهابی مفاصل یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از التهاب و کاهش تعداد زیادی از علائم مرتبط با این مشکل سلامتی است. افزودن غذاها و گیاهان ضد التهاب به رژیم سلامتی روزانه شما می تواند تفاوت زیادی در التهاب مفاصل شما ایجاد کند.

دارو مکمل هایی وجود دارد که می توانید سعی کنید به تنهایی تورم را کاهش دهید. قصد داریم یکی از بهترین و قویترین داروی ضد التهاب مفاصل که کاملا امن و طبیعی است را معرفی کنیم که کاملا ضد التهاب بوده و می تواند بد فرمی ها در مفاصل را از بین ببرد

بهترین قرص ضد التهاب پودر شاخ گوزن کانادایی

گوزن های نژاد ELK ( امریکای شمالی ) از عناصر شگفت انگیزی تشکیل شده است که خواص ضد التهابی دارد که می تواند علاوه بر ورم و آماس ، خشکی و سوزش و قرمزی در مفاصل بدن را برطرف کند اما چگونه

پودر شاخ گوزن کانادایی دارای ماده پروستاگلاندین است که آن را تبدیل به داروی ضد التهاب کرده است

وجود سه نوع فاکتور های رشد داخل این نژاد شاخ گوزن با اصلاح سیستم ایمنی بدن و تحریک سلول های بنیادی بدن که باعث ترمیم قسمت های تخریب شده مفصل ها مثل غضروف می شود میتواند التهاب به وجود امده به دلیل آرتروز و روماتیسم را برطرف کند

اما آنچه که پودر شاخ گوزن کانادایی رویال را قویترین داروی ضد التهاب مفاصل کرده است وجود نوتروفیل هاست که باعث افزایش گلبول های سفید و تقویت سیستم ایمنی بدن شده و اگر التهابی به دلیل عفونت در مفاصل شما شکل گرفته باشد را رفع می کند

همچنین کپسول شاخ گوزن ELK از کولاژن نوع دوم ، هیالورونیک اسید ، مواد معدنی ، کلسیم و امینو اسید ها تشکیل شده که نقش ویژه ای در بازسازی مفاصل و رفع بد فرمی و التهاب در مفصل های بدن دارند

شرکت کانادایی رویال الک ROYAL ELK تولید کننده پودر شاخ گوزن کانادا در کپسول است

برای التهاب چه مدت باید از کپسول شاخ گوزن کانادایی رویال استفاده کنیم

خواص ضد التهاب داروی شاخ گوزن رویال الک معمولا بعد از حدود بیست روز در مفاصل سرتاسر بدن مشخص می شود به گونه ای که بیماران گزارش داده اند مفصل های آن ها نرم تر شده – ورم و آماس کمتر شده و خاصیت انعطاف پذیری و دامنه حرکتی آن ها افزایش پیدا کرده است.

برای نتیجه گیری چشمگیر برای التهاب و بد فرمی در مفاصل استفاده از کپسول رویال الک در طی دوره سه ماه توصیه می شود و معمولا بیمار بعد از دیدن و مشاهده کردن نتایج اولیه دوره درمان را تکمیل خواهد کرد

آیا عوارض جانبی دارد؟

محتوی قوطی محصول رویال الک ROYAL ELK شصت کپسول است که در هر کپسول آن دویست و هشتاد میلی گرم پودر خالص و پیور شاخ گوزن نژاد امریکای شمالی ( ELK VELVET ANTLER ) تشکیل شده است که یک محصول ۱۰۰ % طبیعی بوده و از هیچ ماده نگهدارنده ترکیب نشده که کوچکترین عوارضی روی بدن بیمار نخواهد گذاشت

کپسول رویال الک کاملا ایمن است و هیچ گونه محدودیت سنی ندارد همچنین تداخل دارویی برای افرادی که به بیماری های فشار خون بالا ، بیماری های قلبی عروقی و دیابت مبتلا هستند نخواهد داشت و بهتر است با فاصله زمانی ۱ ساعته با سایر دارو ها و مکمل ها آن را مصرف کنند

بهتر است در دوران بارداری و شیردهی از کپسول رویال الک استفاده نکنید و مصرف آن را به بعد از این دوران قرار دهید

استفاده روزانه دو کپسول از رویال الک به صورت ناشتا توصیه می شود

اگر التهاب مفاصل شما به علت آرتریت روماتوئید یا آرتروز باشد توصیه می کنیم حتما از داروی ضد التهاب شاخ گوزن کانادایی رویال الک استفاده کنید و نتایج شگرف آن را در مدت کوتاهی از مصرف روی مفاصل خود مشاهده کنید

گیاهان دارویی ضد التهاب مفاصل

  1. آشواگاندا
    آشواگاندا یک گیاه ضد التهابی شناخته شده است که قادر به کاهش کورتیزول در بدن و مبارزه با اثرات منفی استرس است. آشواگاندا با کاهش التهاب به تعادل سطح قند خون، کاهش اضطراب، رفع خستگی آدرنال و تقویت عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که این گیاه ممکن است به محافظت در برابر التهاب پوست کمک کند.

آشواگاندا را در مکمل های گیاهی، چای و موارد دیگر خواهید یافت. این به دلیل توانایی اش در مبارزه با استرس و اضطراب بسیار محبوب شده است، و همچنین در فرمول های ساخته شده برای ترویج خواب آرام یافت می شود.

  1. ریشه گون
    گون گیاهی از خانواده حبوبات است که ریشه در طب سنتی چین دارد. هزاران سال است که برای کمک به بدن برای مقابله با استرس استفاده می‌شود و مطالعات آزمایشگاهی روی سلول‌ها نشان می‌دهد که عصاره آن می‌تواند التهاب و استرس اکسیداتیو را کاهش دهد.

این گیاه دارای ساپونین ها، فلاونوئیدها و پلی ساکاریدها است که مسئول اثرات ضد التهابی آن هستند.

ریشه گون را می توانید به شکل تنتور، کپسول و چای پیدا کنید. همچنین در محصولات مراقبت از پوست به دلیل توانایی آن در به حداقل رساندن جای زخم و بهبود زخم استفاده می شود.

  1. کالاندولا
    گل همیشه بهار یکی از بهترین گیاهان ضد التهابی مفاصل است که برای تهیه تنتور، کمپرس، چای و کرم استفاده شده است. این معمولا به صورت خوراکی یا موضعی برای کاهش التهاب و ارائه آنتی اکسیدان های قوی مصرف می شود.

فواید ضدالتهابی گل همیشه بهار از محتوای اسید لینولئیک ناشی می شود که ثابت کرده است که یک درمان قوی برای مشکلاتی مانند درماتیت، زخم، گلودرد و راش پوستی است. کالاندولا همچنین برای مبارزه با عفونت ها و ارتقای سلامت دهان و دندان استفاده می شود.

  1. پنجه گربه
    پنجه گربه به عنوان یک گیاه ضد ویروسی قدرتمند از جنگل آمازون شناخته می شود، اما همچنین دارای خواص ضد التهابی چشمگیری است. به دلیل توانایی آن در بهبود مشکلات گوارشی التهابی، مانند بیماری کرون، زخم معده و سندرم روده نشتی شناخته شده است.

به طور سنتی، پنجه گربه به شکل چای مصرف می شد، اما امروزه می توانید آن را در عصاره مایع و کپسول نیز پیدا کنید. این به صورت موضعی نیز موجود است، که برای تسکین مشکلاتی مانند درد عضلانی و مفاصل استفاده می شود.

  1. بابونه
    بابونه یکی دیگر از گیاهان درمانی است که قرن ها به دلیل خواص درمانی و مغذی آن مورد استفاده قرار می گیرد. در سکونتگاه های اولیه آمریکا، پزشکان از بابونه برای کاهش درد و التهاب مفاصل و رفع مشکلات گوارشی استفاده می کردند.

مطالعات نشان می دهد که به دلیل خواص ضد التهابی بابونه، برای مواردی مانند استئوآرتریت، اختلالات گوارشی و کولیت اولسراتیو مفید است.

  1. گشنیز
    این گیاه همه کاره که ممکن است برای طعم دادن استفاده کنید، در واقع مملو از آنتی اکسیدان هایی از جمله فلاونوئید کورستین است. این به رفع شکایات گوارشی، مبارزه با استرس اکسیداتیو و ترویج سم زدایی فلزات سنگین و سموم کمک می کند.

دانه های گیاه گشنیز دارای خواص ضد التهابی است که ممکن است در بیماری ها و حتی سرطان نقش مفید داشته باشد.

  1. اکیناسه
    اکیناسه گیاهی است که به دلیل ترکیبات شیمیایی آن از جمله فلاونوئیدها، اینولین، پلی ساکاریدها و اسانس ها ارزشمند است. این گیاه معمولاً برای مبارزه با عفونت ها، تقویت عملکرد سیستم ایمنی و کاهش درد استفاده می شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که اکیناسه می‌تواند به طور موثر در انواع مختلف التهاب، از جمله مسائلی مانند آرتریت روماتوئید موثر واقع شود .

  1. شنبلیله
    شنبلیله به دلیل فواید فراوانی که برای سلامت گوارش و سلامت قلب و عروق دارد، یکی از بهترین گیاهان ضد التهابی است. می تواند التهاب مفاصل را کاهش دهد و نشان داده شده است که مشکلات التهابی مرتبط با آرتریت را بهبود می بخشد.

به راحتی می توانید مکمل های شنبلیله را به شکل تنتور، کپسول و پودر پیدا کنید. چای شنبلیله نیز موجود است و از مواد موضعی برای پوست و مو استفاده می شود.